Eğitim Danışmanlığı

  İşletme verimliliğini artırmanın en önemli koşullarından biri nedir? “insana yatırım” yapmaktır. Çalışanlar bakış açılarına sunulan berraklık ile sorunları çözmeye yönelik daha profesyonelce bir duruş kazanarak;   İlişki yönetiminde, Sorumluluk ve görev bilincinde, Her fırsatta gelişim ve değişim ortamını oluşturmada,   Kısaca hayat kalitesinin kendisini bağlı olduğunun farkındalığını yaşarlar. Bu farkındalıkla, çalıştığı işletme ve kurumu […]

Yönetim Danışmanlığı

  Bulunduğunuz yerden 360 derece görebiliyor musunuz?   Kadronuz da gizli mutsuzlar var mı? Pek net cevap veremiyorsanız. Beraber çalışma zamanımız gelmiş demektir.   Şirket içerisinde görüş açısının darlığı nedeniyle bir çok kurum ve firma yöneticileri, gelecekle aynı adımları atmadıkları için istenilen hedeflerin gerisinde kalmışlardır.   Görüş açısı firma dışından, profesyonel bir göz olmasının önemi […]

Entegre Pazarlama

  Tam anlamıyla iyi bir pazarlama strateji kurduğunuzu söyleyebilir misiniz?   Zamanının pazarlama stratejilerine entegre oldunuz mu?   Entegre Pazarlama, iletişimin var olduğu bir çok mecra olmak demektir. Tabii ki bu hedeflenen pazarla ilgili olarak iletişim kanalları belirlenerek yapılır. İletişim kanallarının belirlenmesi, kesinlikle ciddi ve güncel bilgilere dayalı bir tecrübe gerektirir. Aksi takdirde pazarlama stratejisi, […]

Kurumsallaşma

  Tam anlamıyla Kurumsal bir yapınız var mı?   Kurumsallaşma; işletme ve kurumların kişilere bağlı kalmadan, kuralları belirlenmiş yönetim sistemi içerisinde hedeflerine varması anlamına gelmektedir.   Size bir şey olsa, bugün şirketinizi kim yönetecek? Ve bu kişi buna hazır mı?   Günümüzde var olan bir çok iyi şirketin, kuruluş hikayesi bir kişi ile başlayıp sonrasında […]

Müşteri İlişkileri

  Müşteri ilişkileri neden gerekli?   Müşteri; hizmet ve ürünlerin üretildiği kişi veya kurumlardır. Yani genel olarak firmalar, ürünlerini müşteri için ürettiklerini düşünürsek, müşteri var olduğu sürece firmalar ayakta kalacağı sonucu çıkarmamız hiç de yanlış olmaz.   Müşterilerinizin, sizden kopmaması için bir bağ içerisinde olmanız gerekmektedir. Bu bağın sağlamlığını ise iyi bir müşteri ilişkileri stratejisi […]