Eğitim Danışmanlığı

  İşletme verimliliğini artırmanın en önemli koşullarından biri nedir? “insana yatırım” yapmaktır. Çalışanlar bakış açılarına sunulan berraklık ile sorunları çözmeye yönelik daha profesyonelce bir duruş kazanarak;   İlişki yönetiminde, Sorumluluk ve görev bilincinde, Her fırsatta gelişim ve değişim ortamını oluşturmada,   Kısaca hayat kalitesinin kendisini bağlı olduğunun farkındalığını yaşarlar. Bu farkındalıkla, çalıştığı işletme ve kurumu […]

Yönetim Danışmanlığı

  Bulunduğunuz yerden 360 derece görebiliyor musunuz?   Kadronuz da gizli mutsuzlar var mı? Pek net cevap veremiyorsanız. Beraber çalışma zamanımız gelmiş demektir.   Şirket içerisinde görüş açısının darlığı nedeniyle bir çok kurum ve firma yöneticileri, gelecekle aynı adımları atmadıkları için istenilen hedeflerin gerisinde kalmışlardır.   Görüş açısı firma dışından, profesyonel bir göz olmasının önemi […]

Seminer-Sempozyum

  Seminer ve Sempozyum organizasyonlarını, alanında uzman eğitimci kadrolarımızla vermekteyiz. Bu alanda kalabalık ve güçlü bir eğitimci kadrosuna sahibiz.   Seminer ve Sempozyumlarımızın konu başlıkları;   Eğitim – Öğretim, Özel Okulda Markalaşma, İnsan Kaynakları Yönetimi, Yönetici Gelişim Programları, Satış ve Pazarlama Eğitimleri, İş Dünyasında Başarı Eğitimleri,   altında toplanmaktadır.      

Entegre Pazarlama

  Tam anlamıyla iyi bir pazarlama strateji kurduğunuzu söyleyebilir misiniz?   Zamanının pazarlama stratejilerine entegre oldunuz mu?   Entegre Pazarlama, iletişimin var olduğu bir çok mecra olmak demektir. Tabii ki bu hedeflenen pazarla ilgili olarak iletişim kanalları belirlenerek yapılır. İletişim kanallarının belirlenmesi, kesinlikle ciddi ve güncel bilgilere dayalı bir tecrübe gerektirir. Aksi takdirde pazarlama stratejisi, […]

Çağrı Merkezi

  Günümüzde pazarlama stratejileri içerisindeki en önemli adım; ürünlerinizi ve hizmetlerinizi pazarlamasını yapacak bir çağrı merkezinin kurulmasıdır.   Günümüzde bunu cep telefonu üzerinden hiç bir raporlama yapamadan, performans ölçmeden, ses kayıtlarını dinleyemeden amatör şekilde yapılması, pazarlamadaki kurgunun yanlış ve hüsranla sonuçlanmasına neden oluyor. Çünkü hizmet kalitesini ölçemediğiniz, müşteri isteğini belirleyemediğimiz ve aynı kişiyi defalarca aradığınız […]

Sosyal Medya

  Sosyal Mecra günümüz en hızlı, en ekonomik ve hedef kitleye direk iletişime geçebilmemize olanak sağlayan vazgeçilmez bir pazarlama ve iletişim yöntemidir.   Sosyal Mecra Yönetimi; editörsel ve pazarlamasal şekilde ikiye ayrılır.   EDİTÖRSEL ; Facebook, Twitter, İnstagram, Youtube firmanın kendine ait mecralarında ve ilgili ürünlerle ilgili blog sitelerin yorumlarında editörsel, görsel planlama yaparak, yönetim […]