Çağrı Merkezi

 

Günümüzde pazarlama stratejileri içerisindeki en önemli adım; ürünlerinizi ve hizmetlerinizi pazarlamasını yapacak bir çağrı merkezinin kurulmasıdır.
 
Günümüzde bunu cep telefonu üzerinden hiç bir raporlama yapamadan, performans ölçmeden, ses kayıtlarını dinleyemeden amatör şekilde yapılması, pazarlamadaki kurgunun yanlış ve hüsranla sonuçlanmasına neden oluyor. Çünkü hizmet kalitesini ölçemediğiniz, müşteri isteğini belirleyemediğimiz ve aynı kişiyi defalarca aradığınız bir sistem size olsa olsa müşteri kaybettirir.

 

Onun için dijital hatlı, dijital santralli ve call center CRM sistemli bir alt yapı size Çağrı Merkezi hizmetini ister 1, ister 1000 kişi olsun size sunar.  

Dijital Çağrı Merkezindeki en önemli avantaj sistemin internet olan, her yerden kontrol edilebilir ve sürdürülebilir olması.

 

Aynı mekan için de olmak zorunda kalmadan farklı yerlerdeki ekipler sanki bir yerdeymiş gibi hizmet verebilirler. Bu da hem maliyet hemde personel ekip bulma kolaylığını getirir.

 

CN Medya olarak; yaptığımız pazarlama, memnuniyet ve satış projelerin çoğunda, dijital çağrı merkezi sistemlerinden faydalandık.

 

Dilerseniz sizin bünyenize dijital çağrı merkezi sistemi kurabilir ya da kendi çağrı merkezi sistemimizden faydalandırabiliriz.

 

Doğru projeyi belirlemek için bizi arayın…